گـزارش برگـزاری میلاد باسعادت امام جواد الائمه و حضرت امیر المومنین علی بن ابیطالب (ع)


الله نور السماوات و الارض
دانشگـاه پیام نور مرکز رباط کریم – پـرنـد

گـزارش برگـزاری میلاد باسعادت امام جواد الائمه و حضرت امیر المومنین علی بن ابیطالب (ع)
فعالیتها :

1* برگزاری جشن میلاد امام جواد (ع) و حضرت علی (ع)

جشن میلاد امام جواد الائمه و حضرت علی (ع) ، در روز یکشنبه 21 اردیبهشت ماه 1393 در دانشگاه پیام نور مرکز رباط کریم - پرند برگزار گردید. در این جشن که به همت بسیج دانشجوئی و مدیریت فرهنگی ، در سالن بصیـرت دانشگـاه از ساعت 12-10 با حضور حجت الاسلام حاج آقا خطیبی ، دانشجویـان و کارمندان این مرکز برگزار گردید .


برنامه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید ، ذکر صلوات بر محمد و آل محمد (ص) ، پخش سرود ملی و کلیپ میلاد امام جواد (ع) که توسط بسیج دانشجویی آماده شده بود ، آغاز گردید . در این برنامه حجت الاسلام حاج آقا خطیبی ، نماینده محترم مقام معظم رهبری در دانشگاه ، ضمن خـوشـامدگویی و تبریک ولادت با سعادت امام جواد (ع) و همچنین میلاد امام علی (ع) ( روز پدر ) ، به الگوهای تربیت فرزندان در مدارس غربی اشاره کردند و چهار گروه مدرسه در کشورهای غربی را بیان نمودند .


بعد از سخنرانی حاج آقا خطیبی کلیپ تهیه شده توسط بسیج دانشجویی با موضوع ولادت امام علی (ع) به نمایش گذاشته شد . سپس در این مراسم اجرای مدیحه سرایی توسط دانشجو آقای علی نژاد ، مداح اهل بیت (ع) از جمله برنامه های شاد این مراسم بود.

.

در این مراسم که با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و شاد از جمله خواندن اشعار طنز و اجرای مسابقه آواز خوانی برگزار شد و به برندگان مسابقه علمی سیره زندگی حضرت علی (ع) که در بروشوری با نام حضرت علی (ع) که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه تهیه و توزیع گردیده بود ، به قید قرعه به 10 نفر از برندگان ، جوایزی اهدا گردید . در پایان برنامه ، از مهمانان پذیرائی بعمل آمد .

2* فضا سازی و نصب بنر

3*ارسال پیام تبریک به دانشجو یان و اساتید


اللهم عجل لولیک الفرج
گزارش امور فرهنگی
دانشگاه پیام نور مرکز رباط کریم – پرند














 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر