برگزاری جشن انقلاب
دهه فجر شناسنامه انقلاب اسلامی است.

جشن بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی روز یک شنبه 27/11/92 در سالن همایش دانشگاه پیام نور مرکز رباط کریم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه این مراسم با همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی رباط کریم، دانشگاه آزاد اسلامی پرندحوزه علمیه خواهران رباط کریم، حوزه علمه برادران پرند و به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز رباط کریم برگزار گردید.
بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، رئیس دانشگاه پیام نور جناب آقای دکتر راهداری،ضمن خوشامد گویی به مدعوین،این ایام را به همه حاضرین تبریک و شادباش گفتند و 22 بهمن سال 57 را نقطه عطف تاریخ ایران دانستند که منجر به تغییر حکومت سلطنتی و ارثی و ایجاد حکومتی مردم سالار و استوار بر پایه دین گردید و این تغییر نه با کودتا که با خواست مردم و رهبری دینی انجام شده است وی بر اساس ایات قرآنی توضیح دادند که این انقلاب تکلیف اسلامی بود که به انجام رسید.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سلطانی(رئیس شورای شهر پرند) هم در سخنانی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر فرمودند در دهه فجر انقلاب ثمر نشست واین انقلاب دارای دارای شناسنامه شد. وی همراهی سه پارامتر نقش رهبری امام خمینی(ره) نقش مردم با حضور در صحنه و نقش مذهب در شکل گیری و به پیروزی رسیدن انقلاب عامل مهم دانست.
حاج آقا سلطانی افزودند: ما به عنوان وارثان انقلاب، باید یاد و خاطره امام راحل و شهیدان را که با خون رنگین خود نهال انقلاب را آبیاری کردند ارج نهیم و راه آنان را باید زنده، پاینده و پویا سازیم. سپس چند کلیپ تصویری که توسط کانون قران و عترت دانشگاه تهیه شده بود پخش گردید ودر ادامه از برگزیدگان مسابقات جام دهه فجر بین دانشگاهی و مراکز آموزش عالی با اهدای لوح و جایزه تجلیل به عمل آمد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر