بازدید کارکنان و دانشجویان دانشگاه از حوزه علمیه شهر پرند(به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه)
به منظور گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه، دکتر راهداری(رئیس دانشگاه) به همراه جمعی از کارکنان و دانشجویان این مرکز، روز پنجشنبه مورخ 28/9/92، از حوزه علمیه شهر پرند بازدید به عمل آوردند.
در این برنامه مدیریت محترم حوزه علمیه، حاج آقا بابایی و اساتید و طلاب، حاج آقا خطیبی و حاج آقا محمد نیا، توضیحات کامل و مفصلی درخصوص شیوه تدریس و نحوه آموزش طلاب و شرح مقاطع تحصیلی در حوزه را بازگو نمودند و به سوالات دانشجویان و کارکنان در مباحث آموزشی و دینی پاسخ دادند. در مورد وحدت و همکاری میان حوزه و دانشگاه که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، یکی از اساسی ترین و پیچیده ترین و عمیق ترین مسائل انقلاب است، تبادل فکری صورت پذیرفت.
در کشور ما، هزار سال علم و دین در کنار یکدیگر بودند. علما و پزشکان و منجمان و ریاضیدانهای بزرگ تاریخ ما، جزو علما و متفکران دینی نیز بودند. حوزه و دانشگاه در تاریخ تمدن ما یگانه بوده است.با توسعه علوم تجربی تفکیک وظایف صورت گرفت.
دکتر راهداری با اشاره به بخش هایی از بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت روز 27 آذر، یادآوری نمودند که یکی از عزیزترین دستاوردهای انقلاب اسلامی این بود که دو بخش عظیم فرهنگی که سالها تلاش شده بود از هم دور باشند(حوزه و دانشگاه)، با هم متحد شدند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر